e-RECEPTA
Podopieczni poradni lekarskiej mają możliwość otrzymywania e-recept.
INSTRUKCJA ZAMAWIANIA e-RECEPT
ZAMÓWIENIE e-RECEPTY
> DOTYCZY TYLKO LEKÓW PRZYJMOWANYCH PRZEWLEKLE
> SPOSOBY PRZEKAZYWANIA ZAMÓWIENIA:
- wysłać na adres mailowy przychodni: ereceptaumgdynia@wp.pl
- można również dostarczyć osobiście do przychodni
> TREŚĆ ZAMÓWIENIA POWINNA ZAWIERAĆ:
- imię i nazwisko pacjenta
- datę urodzenia pacjenta
- nazwę zamawianego leku, łącznie z dawką leku
- ilość zamawianego leku
- numer telefonu pacjenta
- informację w jaki sposób mają zostać przekazane kody do e-recept:
- pacjent posiada aktualny profil w serwisie Ministerstwa Zdrowia
pacjent.gov.pl – e-recepty zostaną przesłane AUTOMATYCZNIE,
- e-recepty mają zostać przesłane na adres mailowy pacjenta,
- e-recepty mają zostać WYDRUKOWANE i odebrane w przychodni.
WYGENEROWANIE e-RECEPTY
> e-recepta zostanie wystawiona przez personel przychodni
w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia
OTRZYMANIE WYGENEROWANEJ e-RECEPTY
> NAJPROSTSZA FORMA UZYSKANIA KODÓW DOSTĘPOWYCH DO e-RECEPTY
WARIANT „BEZ WYCHODZENIA Z DOMU”
PRZEZ INTERNETOWE KONTO PACJENTA W SERWISIE MINISTERSTWA ZDROWIA
> pacjent otrzyma sms z powiadomieniem o wystawionej e-recepcie,
zawierającym kod dostępowy do e-recepty
> najwygodniej spisać na kartce kod dostępowy oraz numer PESEL
i udać się do dowolnej apteki w celu realizacji e-recepty
> jeśli pacjent wybrał w zamówieniu inną formę otrzymania wygenerowanych e-recept,
zostaną one odpowiednio do wybranego sposobu:
- przesłane na adres mailowy pacjenta,
- WYDRUKOWANE i przygotowane do odebrania w przychodni.
UWAGA !
Jeśli pacjent posiada aktualny profil w serwisie Ministerstwa Zdrowia, e-recepty zostaną przesłane AUTOMATYCZNIE.
Warunkiem uzyskania powiadomienia w postaci sms
jest wpisanie nuneru telefonu w INTERNETOWYM KONCIE PACJENTA
oraz wybór opcji POWIADOMIENIA SMS.